CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, July 18, 2011

DIA sedang menguji..

"Bila Allah cepat makbulkan doamu, maka dia menyayangimu.
Bila Allah lambat makbulkan doa mu, maka dia ingin mengujimu.
Bila Allah tidak makbulkan doa mu, maka dia merancangkan sesuatu yang lebih baik untukmu.
Oleh itu, sentiasalah bersangka baik pada Allah di dalam apa juga keadaan...kerana kasih sayang Allah mendahului kemurkaanNya..."
Jiwa saya sedang sedih... 
ye..ketika dan saat ini...hanya ini yang mampu saya muhasabahkan pada diri...
jiwa terasa sebak bila membacanye...ape lagi bila memahaminye..
ye..ketika  dan saat ini..saya tahu..DIA masih menguji..dan akan terus menguji..
kerana saya tahu..DIA menyayangi dan pasti akan memberikan yang terbaik utk hambaNYA..

Ya ALLAH..jika ini suratanMu..aku Redha..
semoga saya sentiasa menjadi insan yg tabah dan sentiasa mengingatiNYA...amin...

No comments: