CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, May 26, 2011

Nora Elena..

haaa msti ramai yg tau pasal ni kan..hehe..drama romantik ni @tv3 setiap senin smpai kames...kul 7pm - 8pm..huu wktu mgrib tu x elok ekceli tgk tv tp tu laaa...da cter besss...eee tanduk da naik...haishhh

suke cite ni n lagu dia pon bes..tjuk lagu tu berubah nyanyian erry putra n reen rahim..xpasei2 aku mntk kwn tlg search lgu tu cz nk jiwang karat lam hp..kuikui..pastu actor n actress pon mmg cun n kacak kan..aaron aziz weh..spe xnk tgk..si siti saleha tu pon mmg cun..xjemu tgk muka dia..

seth tan...huhu

suke rambut dia..cantekk
 pastu ni la lagu yg aku duk dgr arini dr pg smpai tghri smbil wat kije.duk ulang2 je smpai igt lirik..tu la tabiat aku..hahah dat was me!!so lets layanzz d song...

Kau berikan ku waktu
Untuk bersamamu meniti hari
Tak puas bagiku dan kau pun berlalu
Tinggalkan ku sendiri
Kelam seluruh jiwaku
Ku ingin benar bersama denganmu
Dan kau pun menjauh
Tiba-tiba kini kau telah berubah
Apakah salahku . . .
Kau yang ku kenali
Dan kini menjadi insan yang lain
Dulu kau berjanji
Kan hidup semati meniti hari
Semua telah berakhir
Ku ingin benar bersama denganmu
Dan kau pun menjauh
Tiba-tiba kini kau telah berubah
Apakah salahku

No comments: