CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, March 5, 2011

PemberianMu adalah yang terbaik untuk ku..


Ya Allah..betapa sayu nya hati...
Ya Allah..sekiranya ape yg aku rase tbaik utk ku..ape yg aku fikirkan utk kebaikan..ape yg melibatkan niat tbaikku..ape yg membuatkan aku melakukan seikhlas hati..ape yg membuat aku untuk melakukan kebaikan...ape2 yg aku lakukan untuk mengembalikan kejernihan pd setiap kekeruhan merupakan yg perkara terbaik untukku..Kau teruskan lah Ya Allah dgn ujian sebagaimana Kau menguji hambaMu supaya sentiasa mengingati MU jika itu merupakan jalan yg terbaik..namun Kau kuatkanlah hatiku agar sentiasa pasrah dgn segala kehendak & ketentuan yg telah Engkau berikan..berilah aku kekuatan utk menghadapinya seorang diri..

tetapi Ya Allah..jika ia merupakan perkara keburukan untukku..Kau jauhkan lah Ya Allah sekira smue nye itu membebani hati & perasaan ku insanMu yg lemah & naif ini...sesungguhnya aku hanya manusia biasa yg xpnh hilang dr melakukan kesilapan...
Ya Allah..sesungguhnya hati aku teramat2 sayu...
Ya Alah...kuatkan lah semangatku..jadikan lah aku antara umat Mu yg terbaik dari yg terbaik..kuatkanlah jiwa ku...sesungguhnya ape yg berlaku ade hikmah yg tersembunyi di sebaliknya...sesungguhnye ape yg tjadi ade sebab musababnya...

Ya Allah..jadikan aku wanita solehah yg sentiasa mengingatiMU
Ya Allah..jadikan aku umatMu yang bertaqwa..
Ya Allah..kurniakan lah aku pendamping yg terbaik antara yg terbaik dari MU..

amin..amin.. Ya Rabbul Alamin..

No comments: