CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, January 18, 2011

Senin yg LeMaUwwww

erghh nape tah arini ngntuk giler..pdhal dh pkai bju terang2 kunun nk amik mood ceria bile kje d ari monday blues ni..tp x jugak..asyik sangappp jerk...sudahnye aku ttido ttido ttidooo jerk..eee x muley jadik..gara2 xcukop tido ar nih..

4.30am tjaga tdgr irama yg sgt kuat tp dia tido mati..arghh!!
5.30am tjaga lagi oleh irama yg kuat jugak..aduyaii tensen gue..
6.00am lgsung x dgr jam loceng hp aku akibat byk kali tjaga oleh irama x d undang..
6.30am bru tjga tp ala2 malas sbb ngntuk giler & sgt sejuk..tp tpksa bgn jugak tuk mndi dan utk menunaikan kewajipan sbg umat islam dan jugak poie kije laaa..
7.29am smpai opis tros p surau...amik wudhu' solat sunat dhuha..
8.00am mekap & bsiap..weeee
8.30am msuk gua dgn keadaan yg sgt letih dan mngntuk..huarghhhh


sudahnye cmni la aku jd nye

No comments: