CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, January 6, 2011

Rindu..sgt rindu... -_-


"What did i do so wrong that u had to leave me alone "
ssungguhnya aku sgt rindukan dia..ape kabar gaknye dia..cmne agaknye keadaan dia..msih skit @ sbaliknye..

Tuhan..sembuhkan lah dia..
Tuhan..lembutkan lah hatinya..
Tuhan..peliharakan lah hubungan aku dan dia..
Tuhan..rahmatilah kehidupan aku dan dia..
Tuhan..berikanlah petunjukMu..

utk kesekian kalinya...mutiara jernih kembali gugur dr kelopak mata aku...

Ya Allah..berilah aku kekuatan..ssungguhnya aku sgt rindu..namun berilah agar rinduku padanya tidak melebihi rinduku padaMu Ya Allah...

2 comments:

ipin80 said...

singgah jap...dan follow..ada free follow la kita juga

mimie said...

:) lame xdgr citer mr potografer kite nih..hehe tenkiu sudi singgah..insyaallah kita salu je singgah bile x bz.. :D