CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, December 27, 2010

a few days to go...

261210 - hmm arini kje as usual..cm mls pon ade..tp kje gakk..tahun bru dh nk tibe bbrape ari je lagi..ntah cmne la life tuk taun dpn erh..hope it's better better better n better...amin..

semalam g perak..meramaikan majlis tuk knduri tunang adik kakak iaitu angah..huhu mcm2 peel..harap2 klu ade jodoh utk aku nnti jgn la smpai cmtu jdnye...org ckp ape tu?nk jual anak? iskk mintak djauh kn..kita kan nk mnyatukan 2 hati..nk ikut sunnah Rasulullah...so bpada2 je lah... ni antara situasi nye...pastu d selitkan skali pix gedix2 bile nmpk camera..huhu enjoy!





dorg ckp bunga sireh ni sme kaler ngn bju aku n kakak..haha layannn..




5 dara pingitan.. =)



kami lagi...



gedix2 smntara tgu kakak smpai dr perak




moncong tlebey sudaaaa



with awinnnn..



kt jambatan dpn picc..testing shoot




wpon letih kami tetap maintain...

Monday, December 20, 2010

Tragedi on Dec 2010..is it sad ending or happy ending...GOD only knows... -_-

Lagi 2 minggu nk smpai ke penutup tirai 2010...spnjg taun ni mcm2 pekara blaku..tp yg pasti...smue nye perkara yg sgt mnyakitkan hati...dugaan dtg bertimpa2..aku cube tuk mnjadi insan yg tabah..aku cube tuk mnjadi umatNya yg bertaqwa..aku cube utk redha dgn segala ape yg blaku..Ya Allah...ampuni lah aku..tabahkan lah aku...peliharakan lah aku..berikan lah supaya aku sentiasa mengingati MU..



01.12.2010 - Tarikh yg sgt istimewa...tarikh d mana lahirnya aku ke dunia ini....mungkin juga tarikh terakhir aku d dunia ini..Hanya Tuhan Yang Maha Mengetahui...aku sukakan tarikh ni...hari lahir pd tahun ni x semeriah spt dulu2...wpun ingatan dr housemate tsyg xkn aku lupekan..thanx to ita n awin for d surprise party.. i really love it!!tp dlm ms yg same...tiada lgsung ucapan dr dia..aku tluka lagi..knape aku..Ya Allah berilah aku kekuatan utk menempuh segala
dugaan yg Engkau berikan..sesungguhnya ku x kuat...bear..OSB..


02.12.2010 - Housewarming..buleh gitu?almost 2 years duk kt c2 bru taun ni wat knduri..ekceli wat knduri doa selamat & bacaan Yassin...smue gara2 rumah kene rompak..tp bersyukur pdMu Ya Allah..kami smakin mngenali jiran2 yg sgt2 baik hati dan mengambil berat..Alhamdulillah..mungkin ini hikmahnya..amin..tapi dia x dtg...ape salah aku sehingga d hukum sebegini rupe...Ya Allah.. -_-



06.12.2010 - Besday insan2 tersayang lam idup aku...Cing & k.aza..komba lain mak bapak..heheh..aina je bulan len...klu idak dh buleh celebrate ssame...huhu..



18.12.2010 - tit tit...sms masuk.."mie...mr N accident..skrg ni kt emergency hosp P.." Bear accident!!Ya Allah..aku rs kpala cm bputar2..nk ngis x kuar air mata...mundar mandir lam umah...bdn sparuh mnggigil..tp aku tabahkan hati bsiap2 tuk ke sana...ms drive otw ke hosp P aku sapu sisa2 air mata d pipi...mgharapkan xkn ade mutiara jernih yg akan kluar ms jumpe dia nnti...ye akhirnya aku bjaya wpun aku x dpt sembunyikan riak gusar dan tersangat bimbang pd wajah aku...aku tlalu risaukan dia.."knape bear x bwk moto elok2..org slalu pesan kan..." hanya pkataan itu yg snitiase blegar2 dlm hati aku...kesan dr accident dia patah tulang selangka...aku tahan tuk mnangis dpn kwn2 dia..Ya Allah..berilah aku kekuatan...sembuhkanlah dia..

hmmm wpun khadiran aku spt x wujud...wpun aku rs sdih amat yg teramat sedih..tp aku btul2 ikhlas..aku tlalu syg kan dia? ya..tlalu syg...hanya Tuhan yg tahu hati & perasaan aku ketika tu...wpun dia bwajah selamba tanpa pdulikan aku..tp aku ikhlas tuk dia..klu aku ade kuasa magik mmg time tu jugak aku sembuhkan dia..bahu dia bengkak sgt...nmpk riak mnahan sakit wpun dia tgelak2 smbil bcerita..bear..cpt sembuh erh...org syg bear...org hanya mampu doa tuk bear..wpon org tau keikhlasan org x penah d hargai & x kn d hargai.. -_-



19.12.2010 - Bear blk trg arini..blk nek flight...klu x aku pon dh smpai trg arini...so kje as usual..tp hati aku x keruan..sgt risau kan dia....slm pon xleh tido..kerap tjaga...cmne dia blh tido ke x...cian sgt2..called dia td for asking his condition..suara dia ok..cume mungkin thn sakit..he's got MC for 20days..bear rehat elok2 kt kg...cpt sembuh..OCB...Ya Allah..Engkau sembuhkanlah N..berikanlah dia kesihatan...peliharakanlah kehidupannya..Ya Allah...hilangkan lah kesakitan yg d alaminya skrg..berikanlah dia tabah tuk menghadapinya...bear...cepat sembuh erh...amin.. luv u..