CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, June 25, 2009

FrOm TaiPiNg wit LuV...

semalam....230609

~ dia wat kejutan...from taiping wit luv...heehuuu (tingat lak komik tuh..aku bc ms kecik2 dolu..katun2 yg mostly ala2 zaman 60 an...beshh..)
~ biase la klu dh jumpe mmg suke gaduh2..x perang mulut x sah lm idup aku ngn dia..tengok movie transformers premier nye tayangan...ttbe je plak..x plan pon...actually plan asal nk p mkn..tp ttuko plak...tp yg pasti cite tu mmg besh..rugi x tgk..aku yg sblm ni lgsung x minat citer robot nih..tp sbb dia..aku cuba dan upenye mmg aku suke citer2 cmni..eheheh dan watak aku lam citer tu adalah Optimus Prime..dia lak ckup la jd Bumble Bee..kuikuikui...lam ms tu pon sempat kami gduh gak time tgk citer tu...ntahapehape jerk...
~ dia bagi bju adidas warna pink putih..soooo luvly...mmg kaler pebret aku..huk huk terharu sgt...pandai dia cr.."walaupun x mahal tp sgt berharga...tenkiu dia"..smpai umah trus aku sangkut lam lemari aku yg dh sarat ngn bju tu...(bile la nk tambah lemari besor nih)


arini....240609

~ g raptai koir kt PJH..ya Allah sumbang sesumbing nya kitorng nyanyi..mcm ade yg x kena jerk...hmmm nape erh..waima dh lama praktis...smlm praktis kitorg sgt bersemangat...mcm2 andaian yg kuar smpaikan cik man kitorg nye organiser wat lawak.."korg ni kne bace2 gaknye..smue jd kaku dan xde semangat je nape.." lpas je nynyi smue jd stress....praktis pon xbpe mnjadi..
~ g lunch ngn dia...cz dr smlm x mkn...cian nyee...aku td pg pn bekpes butterscotch je 2 keping...mmg lapo giler tghri tu...so p lunch kt tmn warisan...
menu aku :
nasi putih sparuh + ikan bawal masak merah + telur + kuah asam pedas = RM4
dan segelas tea o ais limau...
menu dia :
nasi putih penuh + telur goreng + ayam goreng + sayur + telur + kuah gulai = RM3.50
dan segelas air suam ngn lai chi kang..

~ b4 dia blk td..biase laa..dh jd rutin gaknye..sure gaduh balik...hmmm ape la nk jadi...tp aku dpt gak bju transformers warne itam yg dh lama aku idam kan..hahahahaha
~ ptg td ade lthn koir ag b4 performance esk..aduyai bdebar2 la plak..tp ms lthn td kitorng smue cm full of spirit...jgn la esok bad thing happen again..

~ ptg ni...ujan trun lagi....stlh skian lame...tuk org tu.."org dh give up...x ckup2 ag ke...npe x blh hargai ape yg org ckp...nape x sudah2 sakit kn ati org..nape sengaje wat org cmtu...org dh pesan kan..npe buat lagi..." :(...x pe lh..tgu je lah ms tu...org akan nekad buat kputusan...semoga Tuhan merahmati kputusan nya nnti...Amin..

~dia...ntah...keliru...Ya Allah..berilah aku petunjukMu Ya Allah...jadikan aku di antara umat Mu yang dirahmati...amin... :(


airmata..mengalir lah sebanyak mana yg kau mahu...
airmata..mengalir lah sederas mana yg kau ingin...
airmata..mengalir lah engkau sepuas puas nye...
wahai mata..menangislah semahu mu jika itu yg mampu membuat jiwamu tenang...semoga segala penderitaan yg kau tanggung hari ini akan menjadi kbahagiaan yg sgt manis di kemudian hari...