CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, June 28, 2008

PutRajaYa NaTure PhoTograPhy.....































huhu....cm x caya lak aku leh amik kursus photography neh...kuikui....dapat sijil tawww!!!...aku p berempat je (aina, k.azza, cacing n aku la...) tp cing blk awl...pning pala la konon....rugi tui.... wpn bayar 10 hengget je tp byk perkara baru yg leh d blajo...sonokkkk!!

tp yg rs tercabar sgt bile nengok...dorg2 tu summerrrr bwk camera SLR...yg budak2 kecik tu pn umang aiiiii....aku ngn kkwn bwk compac je...mmg tcabar..aduiiii...pic dorg snap mmg sgt cantik...aku lak tgh sonok2 snap sana cni ttibe btry lak leh out...hadooooiiiiiiiiiiiiiiiiiii......geram tul...pastu cikgu nk bg pkai camera dia tp aku tanak...segan le oiiii.....lg pn aku bkn pro pn...kang d snap pic yg hape2 je..malu le weii..kehkehkeh....

tp yg paling bes nyeee aku ngn k.azza....kitorng ni pantang nmpk camera.....ade je laaa aksinye hehehe...smbil kitorg duk posing tuh upenye ade cmera lain yg snap pic ktorg...so automatic jd model cabuk...kahkahkah.....c aina lakk cbuk ngn SLR cmera nye...kehkehkeh...xpe aina...hmmmm nnti kitorg bli SLR lbih canggih dr aina nyer...ngeh ngeh ngeh...

bulan dpn ade lg kata nye....sonok tau...upenye mmmg banyaakkk sgt nice place here...cume kitorng x abis explore....maklumle...jln2 kt cni pn aku sesat lagi....so korg2 yg x pnh enter putrajaya ni...klu dh rs akan sesat tuh..isi la tank tu byk2 sket....klu sesat nnti xde la haru biru sgt nk cr petrol pump...

so lps ni..alwiz la aku bwk cmera ke hulu ke hilir...tunjuk skill yg ade wpn cm xde skill langsung kahkahkah....bak kata cikgu fotografi tu la...bwk je la cmera ke mn2 even compac nye pn...nmpk pic cntik amik je...snap je....kn ke blajo nama nye tu..kehkehkeh....so ade la sket2 antara pix yg aku, aina n k.azza snap...tmasuk cing jugek....xlupe jgk pix model cabuk..kuikuikui....adios....

pErSoaLaN ciNta....hmmmm

cinta adalah sesuatu yg misteri dan banyak persoalan yg sukar dicari
jawapannya...

* jodoh *
dunia yg besar boleh menjadi kecil gara2 jodoh... ..
benar, jika sudah jodoh anda dikutub utara dan dia dikutub selatan pun pasti akan bertemu juga. kemana saja anda pergi pasti anda akan jumpa dia... ..walaupun anda meminatinya tapi anda tidak tahu sama ada dia juga meminati anda atau tidak. tapi yg pasti kemana pelusuk dunia anda pergi mesti terjumpa dia. tak kiralah pergi pasar ke, shopping ke, perjalanan ke rumah kawan ke tak kiralah pukul berapa.


~* persoalannya~*
mungkin anda tak berapa paham tentang apa yang terjadi tapi persoalannya ... . apakah semua pertemuan tak sengaja itu dirancang atau... .memang dia jodoh anda??

* Rindu *
kata orang rindu itu indah, namun bagi aku ia amat menyiksa...
rindu itu memang sesuatu yg menyiksa dan menyakitkan. kadang2 tanpa kita sedari kita akan mengalirkan air mata kerana terlalu merindui seseorang...setiap masa dan apa jua yg kita lakukan pasti wajahnya membayangi.

~* persoalannya ~*
apakah benar jika kita sedang teringat akan seseorang atau merinduinya dlm masa yg sama dia juga sedang mengingati atau merindui kita??

* keinginan *
bila kita meminati seseorang tanpa pengetahuannya itu adalah sesuatu yg bodoh, tapi apakah kita berani menyatakan isi hati kita padanya... ?

~* persoalannya ~*
kita tidak berapa mengetahui tentang si dia. persoalan kenapa kita tak berani nak bagitau dia ialah:
1>kalau dia terima kita... .oklah, kalau dia tolak... .!!!
2>mungkin dia dah ada gf/bf .. kita tentu tak nak jadi PERAMPAS kan...
3>adakah kita layak utk dia... .?

itulah sebenarnya persoalan2 yg bermain dlm fikiran kita...renung2 kn lah....