CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, June 13, 2008

KajiaN KAP CaFe-7....






emmmm dh lama xde aktiviti cwgn neh....kali ni br je ade wpn kejap je tp ok la jgk...bjumpe org ramai...kaco dorg tgh mkn lak tuh..hahaha...

actually wat survey 'bout healthy food kt cafe e7...so kitorg edarkan questionare kt org2 yg mkn kt c2..sramai 300 org kitorg kna ngorat..jnuh jgk tu..aku lak seorng yg pmalu....uweekkkkk...kahkahkahkah...

mmm kkwn tlg scara x lngsung je lah...k.jij yg otai..mastermind lak atuk asan....kkahkahkahkah...so kami ni tlg siapkan je la...so sspe yg isi Q tu kitorg kasi kupon minum free...emmm suke le dorg...xde le sesia isi ssje je kn...
tp yg kitorg yg urus dgn setia ni dpt kupon makan minum la....so pelagi kan..kitorg mkn yang sedap la bkn mkn yg sihat...lalalala

so korang korang...mkn la menu yg sihat ek...ikut la piramid makanan tu yek....
Cegah Diabetes Elak Hipertensi...adiossss....

SaTu HaRi.....


satu hari itu kita sayang dia setulus hati....apa dia request seboleh-boleh kita nak bagi dia...kat bulan pun kita rase nak pegi...

satu hari itu dia bagitau dia pon sayang kita jugak....kita rase hari2 dilalui sungguh bahagia penuh gurau tawa dan gelak....

satu hari tu kita tiba-tiba sedih...walau senyum walau ketawa pun hati tetap pedih bila kita dapat tau dia sebenarnya ada kekasih...

kenapa satu hari ini dan satu hari yg esoknya mesti lain?

dan satu hari tu, dia pun explain...satu hari ini hati kita kata "aku sukakannya"...

satu hari itu hati kita kata "aku cinta dan sayang padanya"...

satu hari nanti hati kita kata "aku ingin hidup bersamanya" tapi sebenarnya....
kita semua sedar tak semua impian jadi nyata...

satu hari ini panjatkan la syukur kita masih bersama org2 yg kita sayang sebab...

satu hari nanti kita mungkin tidak dapat bersama2 dgn nya lagi